onsdag 24 augusti 2016

glitter is always an option

23/8
i dessa små förpackningar döljer sig två produkter från hm beautys höstkollektion precious glow som jag köpte igår efter jobbet.
har känt mig aningen nedstämd de senaste dagarna och tänkte att lite glitter har ju aldrig gjort någon ledsnare iaf!

23/8
först ut är den här lilla burken full med pyttesmå glittrande stenar att klistra runt ögon och kindben. ÄLSKAR!!
jag valde de silvriga (crystalline)men såg att det fanns i guld också.

23/8
sen har vi denna lip topper som en liksom ska lägga ovanpå ett läppstift för att få ett snyggt metalliskt skimmer. konsistensen är typ vattnig vilket känns märkligt men resultatet blir superfint!
detta känns verkligen som något jag skulle kunnat haft med mig på ett disco i mellanstadiet och bara det är ju pluspoäng.

23/8
den var lite svår att fånga på bild men typ så här blir det. skimrar mellan vitt/silver/rosa och färgen heter Glisten Up.

clem
clementine var lagom skeptisk till allt detta. om hon hade fått välja så hade hon viljat ha kattgodis istället.

0 kommentarer :