söndag 1 juli 2012

Driving in your car, I never never want to go home. Because I haven't got one anymore.



Måndagen var helt otroligt regnig, stan förvandlades till en sjö och jag spenderade kvällen med att redigera bilder från ett bröllop jag fotade på midsommarafton.

Jag såg ut såhär på tisdagen...
och på kvällen hamnade jag här eftersom jag hade sjukt ont i magen men jag fick åka hem igen.



Dagen efter mådde jag ännu sämre och fick åka tillbaka. De behöll mig över natten denna gången och misstänkte blindtarmsinflammation.



Världens bästa Tim kom och höll mig sällskap på sjukhuset på torsdagen innan jag tillslut fick åka hem på kvällen. Sov i typ tretton timmar sen och mådde fortfarande ganska skräpigt.
Denna fick Tim av mig i födelsedagspresent.
Helgen var som tur var finare för den spenderade jag hemma hos Mattis.

0 kommentarer :